Chcete mít skvěle vyfoukané vlasy? Víme jak na to!

Fénování obecně vlasy vysušuje a poškozuje. Bohužel se mnoho z nás bez tohoto kroku neobejde. Jak tedy alespoň vlasy co možná nejvíc chránit a dopřát jim péči, kterou si zaslouží? Vlivem neustálého špatného fénování se mohou vlasy třepit, tenčit a docházet může i k nechtěnému přepalování.

Kvalitní fén je základ

Začít musíte od fénu. Ne všechny jsou totiž k vašim vlasům šetrné. Fén, který se přehřívá vlasy přesouší a také přepaluje. Vybíráte-li fén, pak už takový, který má ionizační technologii. Ta brání ztrátě vody z vlasů. Životnost fénu by měla být dva až tři roky, potom už je dobré fén vyměnit za nový. Následně je nutno také používat produkty, které chrání vlasy před teplem.

Nefoukejte vlasy ihned po umytí

Ve snaze ušetřit co možná nejvíc času vyfoukáte vlasy ihned poté, co je umyjete. A to úplně dobré není. Celý proces je tak delší a vlasy tak déle vystavujete teplu. Úplně nejlepší je vlasy nechat chvíli proschnout jen tak a následně dotvořit účes. Pokud na to nemáte čas, vlasy sušte v předklonu. Vlasy téměř vysušte a sledně už jen foukejte jednotlivé prameny do účesu, který chcete.

Proti směru růstu

Dále se nedoporučuje vlasy foukat proti směru růstu. Budou pak rozlítanější a krepaté, což se ne všem ženám líbí. Chcete-li vlasům dodat dodatečný objem, natočte pramen na kartáč, přidržte u hlavy a po vysušení profoukněte studeným vzduchem. Vlas se zpevní a zafixuje. Získá na objemu a lesku.

Použijte usměrňovač

Tedy takzvaný naústek na fén. Když jej nepoužijete, vlasy jsou rozfoukávány do stran a účes působí neupraveným dojmem. Máte-li vlasy krepaté, využijte kartáč na vlasy. Namotejte na něj pramen, přiložte těsně k vlasům fén s usměrňovačem a táhněte pomalu dolů, po celé délce. vlasy tak budou působit uhlazeně.

Cvičíte? Pak je důležité, co pijete a jíte!

Chodíte pravidelně cvičit a připadáte si lépe a celkově se cítíte dobře? Ovšem přijdete domů ze cvičení a máte hlad. Je to přirozené, odvedli jste nějakou aktivitu a potřebujete doplnit energii, živiny a tekutiny. Jenže, co jíst? Něco takového, co je zdravé? Nebo si po cvičení můžete dovolit zhřešit?

Dodržujete pravidla

Shazování kilogramů je běh na dlouhou trať, který je spojený se správnou stravou, pravidelným pohybem a trpělivostí. Chodíte cvičit, ale nevíte přesně, co po něm jíst a pít? Nechcete mu uškodit, přeci jen jste v posilovně strávili nějakou tu dobu a všechno by přišlo vniveč, kdybyste si dali třeba sladký koláč?

Jíst po cvičení se vyplatí

Po každé fyzické aktivitě je tělo unavené, oslabené a bez energie. Využívá všechny příjmy, které mu dodáváte. Tělo spaluje přibližně hodinu až hodinu a půl po cvičení. Proto je i dobré počkat zhruba tu hodinu, než si dáte něco k snědku. Máte pocit, že nevydržíte čekat? Pak můžete žaludek maličko obelstít, například voda či iontový nápoj. Po cvičení můžete využít také proteinové tyčinky, které pomohou se stavbou svalů.

K pití voda

K pití se po cvičení doporučuje neperlivá voda. Je to ideální nápoj pro všechny lidi, pro všechny situace. Vodu můžete pít prakticky kdekoliv, ráno, odpoledne i večer. Od věci nejsou také iontové nebo proteinové nápoje, ovšem záleží na tom, co cvičíte. Na pitný režim musíte dbát také během cvičení.

Vyhněte se kalorickým bombám

Ano, po cvičení se povolují malé sladkosti v podobě nějaké té sladké tyčinky, ale všeho s mírou. Nechejte si třeba poradit v posilovně. Čemu se určitě vyhnout jsou těžké pokrmy, tučné, smažené a podobně. Tělo je po cvičení nabuzeno, proto mu dodejte bílkoviny v podobě masa, šunky, vajec, sýru nebo tvarohu.

Kam jít na rande v zimě?

Jste zrovna v randící fázi, neuděláte bez sebe ani krok a každá minuta, kdy jste bez sebe je ztracená a velmi dlouhá? V létě a na podzim jste se romanticky procházeli městem, okolo řeky, ale co dělat teď? Počasí zrovna není nakloněno vaší lásce, brzy je venku tma, zima a brzy začne pršet nebo sněžit.

Nepříznivé počasí

Venku se v takovém počasí nedá vydržet a tak musíte řešit tento drobný problém. Pokud nevyděláváte, pak nepřipadají v úvahu časté návštěvy kina, restaurací nebo výstav. Chcete však spolu být co možná nejčastěji. Kde tedy randit? Máme pro vás pár tipů, které mohou pomoci.

Kavárny

I když jsme výše zmínili restaurace, existují kavárny nebo i studentské kluby, které mají pro studenty pochopení. Nabízejí nejrůznější slevy na studentské karty, slevové kupóny nebo takzvané šťastné hodinky, kdy vás například káva s dezertem vyjde o něco levněji. I tak bude nutno vytáhnout peněženku.

Sportujte

Léto přeje dlouhým procházkám, jízdě na kole. V zimě máte tendence sedět u počítačů a televizí. Co takhle vyrazit na sportovní rande? Protáhnete si tělo a budete spolu! Jděte si třeba romanticky zabruslit na stadion, pořádně se obléknout a jít se projít ven, sáňkovat, na běžky. Můžete si jít také zaplavat, i zde fungují různé studentské slevy a programy.

Workshopy a vzdělávání

Spousta studentských center, knihovny, ale i školy přináší odpolední program pro mladé. Mnohdy mají symbolické vstupné či jsou zdarma. Na takových akcích se často můžete naučit něco nového a být spolu co možná nejdéle. Navštívit můžete výstavy, besedy, přednášky, workshopy a podobně.

Kino

I zde jsou třeba peníze, ale některé školy mají partnerské smlouvy s menšími kiny, kdy poskytují slevy nebo jsou dokonce zadarmo. Stačí jen hledat na internetu, kde ve vašem okolí jsou nějaké podobné akce a můžete vyrazit.

Pevný zadeček? Jedině s těmito cviky!

Pěkně vypracované tělo je snem mnoha dívek a žen. Nemusí to být štíhlé až vyzáblé tělo, dnes je stále víc a víc v kurzu tělo, které je vypracované. Pevný a kulatý zadeček je snem mnoha dívek. Za takovým pozadím se otočí nejeden muž. Jak ho dosáhnout? Cvičením!

Jednoduché cviky, které fungují

Pevný zadeček není zadarmo, ovšem pokud vytrváte a budete provádět jednotlivé cviky, pak se ho dočkáte. Není nutno cvičit pětkrát týdně, úplně stačí zaměřit cvičení na zadeček dvakrát v týdnu. Svaly v těle se obecně musí regenerovat. Budete-li cvičit tyto cviky, pomůže vám to také zmírnit celulitidu. Jaké cviky jsou tedy pro váš zadeček vhodné?

Vsaďte na osvědčené dřepy

Nutili nás dřepovat ve škole a budou vás k tomu nutit i nyní. Dřepy jsou osvědčeným a klasickým cvikem, který vypomůže ke správnému pozadí. Klasický dřep i různé úpravy pomohou. Kromě toho neposilují jen zadek, ale také stehna, lýtka a záda. Můžete vyzkoušet dřepy s pokrčenými koleny, s výskoky a podobně.

Výpady

Dalším skvělým cvikem jsou výpady. Jednoduché a velmi účinné. Doporučují se plynulé výpady na obě nohy. Formuje skvěle pozadí. Při výpadu můžete také pérovat na jedné noze a poté nohy vyměnit. Přidat můžete bosu nebo míč, do ruky činky nebo jen tak, bez nich.

Podsazení pánve

Lehněte si na záda, pokrčte si nohy a zvedejte pánev. Stačí jen trošku nad zem a držte pár vteřin. Snažte se zadeček podsadit a tisknout k sobě. Povolte, ale úplně nepokládejte na podložku. Tento cvik opakujte několikrát denně.

Malý tip: Během dne máte spoustu příležitostí, jak aktivovat pozadí. Stojíte u plotny? Ve frontě na nákup nebo v městské hromadné dopravě? Pak je to ideální příležitost. Jednoduše pozadí stáhněte a počítejte do deseti. Následně uvolněte a opakujte. I tímto malým pohybem zadeček tvarujete.