Trend zelených vdov, vdané a přesto samy

Že neznáte pojem zelené vdovy? Mnoho lidí tento pojem znát nemusí, když se však podíváte, co znamená, rázem budete doma. Zelená vdova je manželka bohatého a úspěšného muže, který je velmi vytížen a to nejen pracovně, ale také společensky. Svou ženu zabezpečí hmotně, nic jí nechybí, povětšinou je taková žena v domácnosti, stará se o rodinu, o to, aby dobře vypadala a manžela případně reprezentovala.

Jak vzniklo označení zelená vdova?

Povětšinou takové ženy žijí v satelitních městech, v přepychových domech, které jsou obklopené zelení, proto zelená. Vdova zase symbolizuje to, že tyto ženy povětšinou žijí samy, bez manžela, který brzy ráno odchází do práce a vrací se povětšinou večer nebo v noci. Pro většinu lidí jsou tyto ženy „ty šťastné“. Nemusí chodit do práce, obracet v ruce každou korunu, řešit, jestli jet na Mácháč nebo pod stan k moři, jestli si koupit nové kalhoty nebo raději peníze uložit na horší časy.

Žádný smysl v životě

Mnoho ze zelených vdov je spokojených a šťastných, to určitě ano. Vyhovuje jim tento styl života a jsou spokojené, když jsou celý den bez manžela a mají tak čas na své kamarádky, rodinu i samy na sebe. Jenže ne každá je s tímto údělem spokojená. Mohou vést bezcílný život, vždyť v podstatě nemají žádné povinnosti, maximálně jdou do fitka, na solárko, na kosmetiku, aby byly za každé situace upravené. Občas jsou tyto ženy označovány jen za krásný přívěšek svého manžela.

Hledání smyslu života

Jestliže tyto ženy nemají žádný cíl, bývají mnohdy znuděné, znechucené a hledají nějaké to povyražení. A to může být například ve formě milence, se kterým je to, to pravé dobrodružství. Často se však utápí v nesmyslných nákupech věcí, které ani nenosí. Dále mohou často propadat pití alkoholu, užívání antidepresiv a uklidňujících léků, mohou konzumovat také drogy nebo mít třeba sebevražedné sklony a to jen z toho důvodu, že nemají žádný smysluplný cíl.

Jak nenechat stres, aby vás ovládl?

Stresové situace se objevují dnes a denně, ráno pozdě vstanete a spěcháte na autobus, řešíte rychle všechny resty, které v práci máte, v poledne rychle oběd, domů, uklidit, popřípadě udělat úkoly, děti do kroužků. Stresu se člověk nevyhne a ten pak má vliv na fyziologický stav člověka. Stres se může projevovat různě, průjmem, žaludečními problémy, bušení srdce, bolesti hlavy, pocení, únava, podráždění a mnohé další a další projevy. Existuje několik tipů, jak nenechat stres, aby vás ovládl.

Připravte se

Kdo je připraven, není zaskočen, říká se a platí to. Buďte proto připravení. Večer si nachystejte, co si další den vezmete na sebe, máte-li důležitou schůzku, zkoušku nebo pohovor, vše si připravte dopředu. Jak se tam dostanete, kde přesně máte být, v kolik, telefonní číslo a podobně. Díky tomu budete připravení a tím pádem vás jen tak nic nezaskočí.

Vyjděte dřív

Stresujete-li se každé ráno, pak není nic lepšího než jednoduše vyrazit dřív. Ano, někdy se prostě stane, že to nevyjde, ale pro ty, kteří permanentně dobíhají autobus, nebo tramvaj jde o skvělé řešení, díky kterému předcházíte stresu. Vždy buďte raději všude s předstihem. To vám zajistí, že se v klidu rozhlédnete, vydýcháte, najdete potřebnou učebnu, místnost nebo firmu.

Zastavte se

Stres, stres a stres, za chvíli musíte odevzdávat složitou prezentaci, ale vy na poslední chvíli hledáte papíry, nemáte podstatnou část připravenou? Zmocňuje se vás panika, cítíte, jak vám po zádech stékají krůpěje potu, žaludek dělá jedno salto za druhým. Na chvíli se zastavte. Ano, možná to zní šíleně, ale udělejte to. Zastavte se a pořádně se nadechněte. Můžete si pomoci třeba otevřeným oknem. Zavřete oči, na nic nemyslete, koncentrujte se a dýchejte. Stačí chvíle, minuta dvě. Srovnáte se, uklidníte a opět budete mít svůj nadhled.

Odpočívejte

A je jedno, jestli budete ležet a jen spát, sportovat, sledovat televizi nebo si číst knihu. Zkrátka myslete na sebe a dejte si chvíli pauzu. Pro uklidnění můžete využít například také bylinné čaje, které vás celkově zklidní nebo vám pomohou usnout. Vyzkoušet můžete třeba také jógu nebo meditaci.