Váš nový marketingový plán: Zvýšení návštěvnosti webu

Disponujete webovými stránkami, ale nejste spokojeni s jejich návštěvností? Zřejmě už jste pochopili, že bez propagace žádné návštěvnosti nedosáhnete. Jestliže disponujete firemními stránkami nebo eshopem, tak je pro vás návštěvnost klíčová, bez ní nedosáhnete zisku. Pokud už jste frustrovaní tím, jak málo lidí váš web navštěvuje, začněte s propagací, která má smysl. Ideální volbou je PPC reklama, protože má rychlý efekt.

Proč PPC reklama?

Co je to PPC reklama? Možná jste o ní ještě neslyšeli, ale stoprocentně už jste ji mnohokrát viděli. Jde o typ reklamy, kde neplatíte za zobrazení, ale za to, že na vaší reklamu uživatelé kliknou. PPC reklama se zobrazuje ve vyhledávání i v obsahové síti, tedy například na magazínech, které rádi navštěvujete. Skvělou výhodou této reklamy je, že si ji může zajistit každý, je vhodná pro malé i velké firmy a jednoduše můžete regulovat rozpočet pro tuto propagaci. U PPC reklamy můžete ve velmi krátké době dosáhnout velké návštěvnosti a celkově velmi dobrých výsledků. Pokud máte o tuto propagaci zájem nebo byste ji chtěli vyzkoušet, rozhodně to nedělejte svépomocí, vždy je vhodné se obrátit na specializovanou agenturu na Ppcprofits.cz, která vám ji zajistí tak, aby pro vás měla co největší efekt.

SEO a PPC

Je možné mít dohromady SEO PPC? Ano, dokonce je to doporučené. Zatímco SEO má za cíl vás dostat na přední příčky ve vyhledávání na důležitá klíčová slova a jeho efekt nějakou dobu trvá, PPC funguje okamžitě. Nejlepší zbraní je používat oba druhy propagace. Získáte tak stabilní návštěvnost ještě v momentě, než se efekt SEO projeví. Ideální volbou je rozdělit rozpočet na reklamu a investovat ho do těchto forem propagace.

About the Author

You may also like these